1 sept 2009

RABASERA ENSIN CHAPETA


Entramos sollertes al llugar onde se diben xuntar los pirates. El conseyeru aporfió pa que dirixere yo a los policíes nesti ataque diciendo que yera la persona más capaz de tou Cordobello, qu’ameritaba más que naide pa desendolcar aquella misión, que nun había home en tola rodiada que s’asemeyare a min en valentía, que nun tenía dulda dala de quien diba dir naquella batalla hestórica na isllalla. La verdá que toi un migayín escagalurciáu con esti mandáu y deseyaría metéme na cama y atapame coles mantes pa que naide fuere a espertame en metanes d’una llucha ensin cuartel. Tolo que ficiere hasta agora yeren caxigalines al llau d’esti encargu.
-Óyese dalgo de ruíu.
-Ye l’enemigu. Hai que disparar.
-Nun faigan el fatu. Asperen a que-yoslo mande.
L’únicu fatu ente tantu enteráu yera yo. Nun sintieron les mios pallabres, rabaseres d’ametralladores percorrieron l’almacén onde me tuvieren presu hai dos nueches. Los mures dieron blincos de la que s’empobinaren de nueves pa los sos furacos y dexaron el so ruíu a los estrueldos de les armes. De sópitu, apaecieron una carrapotada d’homes peles ventanes y puertes. Llanzaron botes de fumu. Dispararon toa triba de bales. Nun amiraron pa dengún llau. Garraron a los mios homes y abriéron-yos la garganta con cuchiellos. Vocinglo a toos, a los de mio y al supuestu enemigu. Sepártolos. Les mios pallabres piérdense ente los sos glayíos.
-Sois del mesmu bandu.
Nun soi a saber a quien-ylo digo. La matanza nun dexa ascuchar la razón. Morrer por nada. Morrer porque sí. Morrer ensin más. Morrer. Cuando s’entama a pronunciar, naide llogra aparala. Muerte tristaya. Ensin dengún bandu nin chapeta.
-Paren. Paren –glaya’l Conseyeru.
-¿Qué vamos dicir agora a la prensa? Tán ehí afuera.
-Dalgo se-y ocurrirá a vusté.
Dalgo se-y ocurrirá a vusté. Morrieron porque dalgo se-y ocurrirá a vusté. Dalgo de muerte que se-y ocurrió a vusté y a él. Dalgo de tochura que siempre se-yos ocurrirá a vusté y a él. La prensa recoyera la tochura que se-yos ocurrirá a vusté y a él.

No hay comentarios: