Bienveníu a la isllalla de Cordobello, tou un mundiu que descubrir. Cada microrrellatu, cada cuentu, tola blognovela van ser a ufiertate descubrimientos que nun yeras imaxinar.
24 sept 2009
CORRÉU DE LA CAPITAL
Queríos pás:
Ayeri llegó a Bellobello´l mio collaciu de colexu Ánxel, que me trayía nueves de vós. Allegréme de saber que tabeis bien nesa provincia minera y qu’agora abristeis un chigre pa la xente que fuxó d’equí. Ye bultable que m’enfocicó muncho que la xente la oposición vós tratare como si fuereis ganáu. Equí nun apaecen per dengún llau, namái que lluchamos el llamáu proletariáu y dalgún que nagua por esguilar na sociedá, pero talamente como imaxino van llevalo mui crudu. Deseyaría tar ehí con vosotros, equí nun faigo nada que mos truxere dalgún tipu beneficiu a la xente como nós. Esta guerra aseméyase a un xuegu de xigantes onde muerren los nanos. De lo que toi xuru ye que nun voi morrer, los que llevamos brazalete semos intocables, seya del color que seya la tela y apaeza quien apaeza, namái que se mata a los que nun lo lleven. Nun hai quien s’entere de lo qu’asocede, anque nun toi xuru que seya meyor el facelo.
Tengo de dexavos, Ánxel va colar agora de la capital Bellobello y tengo d’apurrí-y la carta. Meca, escaecíaseme cuntavos que detuvimos al policía llunáticu que se pegó colos otros dos. Taba de nueves nel nuesu chigre nuna de les mios rondes nes que m’avero a matar la señardá. Dormía l’enfile en suelu y nun s’entero que lo garramos. A lo meyor ta espiertu a estes hores. Bueno, pás, Ánxel darávos esta carta en cuantes llegue cola contestación. Aspero vevos lo primero posible. Esti fíu que nun vos escaez y vos manda tol ciñu.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario