11 ene 2013

TAMOS DE LO MEYOR

 
 
El nuesu país, Asturies, ta de lo más curiáu polos políticos centrelistes. Tien un tren que lu xunta a otres Comunidaes que ye cuasi del sieglu XXII, con tolos adelantos téunicos qu’ún se puea imaxinar. Los Cercaníes pa que cuntar. Y les estaciones, ¡ai les estaciones!, pa si les quixere New York o London. Lloñe ta esa Comunidá que tien trazaos del sieglu XIX y que dexa tiraos a los viaxeros en túneles faltos de calefación y lluz.
Les autovíes son d'aupa. La más conocida, la del Cantábricu, ye un modelu d’execución, de tiempos y trazáu. Finóse ya’l sieglu pasáu. Asturies tien de mirar a otres comunidaes que ven como les sos autopistes son trazaes nos años 60 del sieglu XX y llega la segunda década del XXI y tovía nun les acabaron.
La so Llingua ta curiada y ye oficial dende hai cuantisimayá. El príncipe d’Asturies fálala namái s’avera al Payares y negocia partíes millonaries pal so sofitu dafechu. Nun hai nin que falar, la Llingua nun ta como dalgunes que tovía nun son oficiales y nun tienen sofitu económicu dende Madrí o de la monarquía.
Y podíemos tar asina hores y hores. Por eso nun ye d’estrañar que n’Asturies votemos a los partíos centralistes como PSOE, PP, IU, FORO, UpyD… Miren muncho por nós y malpenes toxemos tráennos en palmites. Pa que vamos duldar en cambiar, sedría de fatos.
 
 
Entá nun lleíste les Sensaciones del martes pasáu. ¿A qué asperes? Entitúlase Silencios y paga la pena que lo faigas.
La nuesa programación sedrá:
-Tolos martes vienen les fasteres lliteraries y didáutiques: sensaciones, microrrellatos, nel aula y cuentos.

-Tolos vienres y domingos vengo yo, el virus Ye, coles mios caxigalines ablucantes y a veces ácides.
 
 
.

No hay comentarios: