6 ene 2013

AYERI TUVI UN SUAÑU


Los suaños de los virus son abondo raros pero de xemes en cuando tenémoslos. Ayeri tuvi ún. Tres vieyos pervieyos averábense a min y cuntábenme dalgo al rodiu d’una carta. Dicíen asina como que se m’escaeciere escribila. Tenía de pidir dellos deseos y ellos traeríenme dalguna sorpresuca. Despidiéronse cuntando dalgo paecíu a magos del oriente y nomando la pallabra reis.

Púnxime a la xera. Garré papel y llápiz, poniéndome a escribir como un llocu. Pidí carbón, muncho carbón de les mines asturianes pa que nun les pesllaren. Allampié que tornaren les llecheres pa que la ganadería asturiana nun se viere dinamitada por esi mercáu mal llamáu común. Golí la mar y  camenté na pesca y na construción de barcos, dexaos de la mano pa que n'otros países sacaren más ganancia. Vi la industria asturiana esfarrapada pola avaricia de los mercaos…

Y paré. Enxamás unos monarques nun diben traer dalgo bueno al pueblu. Y menos al pueblu asturianu, esgonciáu por probetayu.

 
Hola de nueves. La fin del mundiu retrasóse como munchos más proyeutos por mor de la crisis. Aspero que l'añu aguante a tantu gobernante manguan qu'esfarrapa Asturies: del país o centraliegu. Nesti blog entamamos otra vuelta con otra programación:

-Tolos martes vienen les fasteres lliteraries y didáutiques: sensaciones, microrrellatos, nel aula y cuentos.

-Tolos vienres y domingos vengo yo, el virus Ye, coles mios caxigalines ablucantes y a veces ácides.

Qué vos seya suave l'añu y nun me perdáis nin un día. Alón.


.

No hay comentarios: