Esta ye una actividá cenciella y mui prestosa. Al
desendolcala vamos trabayar:
-Pallabreru de ropa y partes del cuerpu.
-Emplegu del imperativu.-Remembrar llistaos.
De mano entámase preparando murales por grupos nos que se
llanten les partes del cuerpu y les ropes. Cada grupu escueye el númberu
murales que va facer y la so presentación. Al final péguense peles parees de
clas.
El maestru tien de tener una riestra d’instruciones escrites
nun papel pa que los rapazos les escenifiquen. Por exemplu:
-Llava o llavái la cara.
-Peña o peñái’l pelo.-Llimpia o llimpiái la dentamen.
-Plancha o planchái los calcetos.
-….
Nun tienen de ser poques pero ensin pasase tampoco. Too
dependera del nivel de los rapazos. Con esa llista déxase a los alumnos salir
d’ún en ún, escoyer una orden y escenificala. Los otros tienen d’aldovinala. D’esta
mena prautiquen los mandaos enantes qu’entame la diversión.
Agora entama’l xuegu. Pue facese individual o n’equipos de
dos o tres, depende si quies prauticar el singular o’l plural del imperativu.
Van salir dos equipos de cada vez a xugar. Primero díces-y a un equipu dos
ordenes que tienen d’escenificar y más tarde díces-ylo al otru. Si lo faen bien
o empaten a un fallu pasen los dos equipos. Si los dos fallen les dos órdenes,
queden eliminaos dambos. Agora, si pasaron, díces-yos tres ordenes siguíes pa
que les faigan. Depués cuatro, cinco,… hasta qu’un equipu tien más fallos que
l’otru y queda fuera’l xuegu. Tienen de tener muncha memoria p’alcordase de
toles órdenes y la colocación en que se dicen, que ye perimportante. Nun val
faceles desordenaes, como al equipu-y pete, eso acabaría eliminándolos. La cosa
fina cuando namái un equipu o persona queda-en ensin fallar nunca y gana-en
l’aplausu los otros.
Más tarde pues manda-yos que faigan les órdenes en cartesde
baraxa col mesmu tamañu en toes. D’esa forma tán siempre preparaes pa cuando
queda un ratín ser quien a xugar.
Aspero que vos prestare. Hasta la siguiente, alón.
La selmana que vien va entamase a espublizar microrrellatos en Coses de Cordobello. Faerase tres xueves siguíos pa escomencipiar con fuerza. Depués alternaráse cuentos, microrrellatos y sensaciones tolos xueves que nun haiga descansu.
.
No hay comentarios:
Publicar un comentario