25 nov 2012

MALTRATADORES




Dende les cueves prehistóriques qu’hai persones que maltraten a otres. Les razones son munches: sexu, edá, poder, relixón… Sicasí, los gobiernos sofiten a los maltratadores o faen que los combaten pero ensin munchu empeñu. La supremacía del que daña ta penriba del que ye golpiáu, faelu cuasi intocable y eso présta-y al gobernante.

Namái qu’un cambéu na mentalidá del poderosu va ser a tresformar dafechu la situación. O eso, o un estrozu enrabietáu de poltrones que faigan que la xente lloñe del poder se puea autodeterminar de los políticos.

¿Imaxináisvos un referéndum nel que se pregunte: “Tas d’alcuerdu que los políticos y los maltratadores salgan en barcu a un paraísu dictatorial”? ¿Ónde hai de firmar?

Equí n’Asturies, los mesmos políticos son maltratadores del pueblu, de la so cultura y la so llingua. Despréciennos y xueguen con nosotros. Da-yos igual, total votámoslos otra vuelta.

Llevamos años de gobiernos llamaos “progresistes”. El pueblu lo únicu que ve ye’l progresu personal d’ellos. La nuesa cultura y la nuesa llingua tán a puntu esaniciase y ellos písenla cola so indiferencia “progresista”.

Pol verdaderu progresu d’Asturies, entama a esconsonar y písalos enantes que te pisen.

Gracies poles 185 visites al blog el xueves y el vienres, eso dame aliendu pa siguir colos microrrellatos. Nun sabéis como me presta'l vuesu sofitu al blog cola so llectura. Alcordáivos que podéis lleer más microrrellatos visitando Orbayu Seco (101 microrrellatos) y convidando a facelo a les vueses amistaes.
 
¿Lleíste el microrrellatu Marxinación Amatagada? ¿A que tas asperando? Y de la que lo faes, nun t'escaezas de Epigrama 5.
.

 

No hay comentarios: