23 feb 2010

PREMIOS KREATIVOS

Les prósimes entregues son:
2-3 Blognovela.
9-3 Cordobelleando.

Los cuentos de la hada Jengibre fizo dalgo máxicu pa min, diome la confianza de ser amigu blog, dalgo que valoro abondo. Nun siendo a esgaya, va y apúrreme’l Premiu Kreativu. Esta vuelta llogró enllename d’allegría y felicidá, de ganes de trabayar aínda más y facelo pa collacios.


Agora vien la parte más duro; el premiu trai dos xeres difíciles y cencielles al mesmu tiempu. Una, ye cuntar siete coses al rodiu la mio vida; pareceravos que nun tien aquello pal qu’escribe sobre otros, pero ponlo recuestu, nun tien comparanza la ficción o la realidá ayenes que la d'ún mesmu. Otra, ye conceder otros siete premios Kreativos, paezme qu’hai xente nos blogs mui valido y siempres vas quedar curtiu a la hora premiar, yo fízelo un migayín primando la cercanía.

Entamo la xera primera:

1.- La mio vida camudó abondo hai cuatro años p’acá; sufrí un derrame cerebral, quedando de mano en siella ruedes y cayendo en picáu'l mio nivel cognitivu y de fala. Esto cabero tornó a la normalidá cola rehabilitación, pero no físicu amosó les sos secueles: camino coxeando del pie drechu y nun muevo la mano del mesmu llau.

2.- Deprendí a lluchar a fartar pa ser a meyorar la mio condición de vida, anque tamién conocí a xente peor que yo y que les mios pallabres d’ánimu arrecostinen col so día a día nel camín.

3.- Dalguna xente nun paga la pena tenela al mio llau, ye xente namái pa los bonos momentos. Sicasí, la mio familia cercana y dalgunos amigos amosáronme munchu ciñu y tar pa lo que faiga falta.

4.- Xubiláronme como mayestru d’inglés (non por edá) y enanchóse’l tiempu pa escribir. Tenía espublizaos ocho cuentos de la Ñubina, un llibru testu (Les coses d’Iyán), dos guíes didáutiques y una torna, toos n’asturianu, la llingua pola que llucho yá hai 32 años. Agora fine 101 microrrellatos y llevo dos blogs: n’asturianu y en castellán.

5.- Lleo tolo qu’atopo en narrativa; sicasí, nun me presta la poesía.

6.- Tolos díes camino xunto la mar y eso déxame mansulín, poro que nun soi a dexalo. De fechu, cueyo dos meses nel añu pa descansar de la mio rehabilitación y colo de Xixón a A Coruña pa nun dexar de goliflar la mar. Esti añu va ser n’abril y agostu.

8.- Tuve cerca de venti años faciendo radio tolos sábados pela mañana en Radio Kras. El nome de los programes fue: La Quintana, Xentiquina, La Romería de San Andrés, Al Otru Llau de la Mar y Tírate a les Trincheres. Agora prestaríame facer un blog colleutivu nel que se ficiere dalgo más de lo que se fae agora, y eso que nun digo que lo que se fae güei té mal.
Y agora la segunda parte, los mios siete blogs premiaos col Premiu Kreativu son:

1.- Esti home allorió

2.- Rayajos en el aire

3.- El xanu’l caborniu

4.- Luz de gas Radioblog

5.- Solsticiu d'iviernu

6.- Rapiega

7.- Newsblogcomic

Esto acabóse.

14 comentarios:

Juan Duque Oliva dijo...

Muchas gracias, me hace mucha ilusión que te hayas acordado del radrioblog.

Un abrazo y preciosa tu lengua

Cassiopeia dijo...

Hola, llego de picada por tu comentario en Rayajos.
Al leer el primer punto que expones me doy cuenta de que somos "colegas" por razones distintas. En mi caso, tres tumores cerebrales me tienen en estado de guerrillas las extremidades izquierdas, mayormente la pierna.
Una de mis casitas está relacionada precisamente con mi condición, en ánimo de alentar a otros "novatos"... y a que entiendan , por sobre todas las cosas que podemos bajar el nivel de alegría sin perder el norte que seleccionemos.
En fin, felicidades por el premio... seguiré frecuentándote.

Nel Morán dijo...

Amigo Juan, lo que haces en "Luz de Gas Radioblog" es una suerte para el resto de blogs. Contar contigo supone el poder conocernos los unos a los otros y poder escucharnos. Así todo estoy huerfano todos los viernes a eso de las diez, me falta algo que sólo tú puedes rellenar. Esperemos que no nos abandones.

Blogsaludos

Nel Morán dijo...

Hola Cassiopeia, estoy muy contento de conocerte. Aquí en Asturies tenemos la suerte de contar con un centro COCEMFE en el que nos vamos conociendo, pero creo que nos deberíamos de empezar a agrupar de sitios distintos. Sería guapo tener una red de blogs de gente discapacitada por distintas razones. De momento es un sueño, pero esperemos que sea de momento. Esos blogs no tendrían porque ser hablando del tema, podría ser el sitio donde desarrollar nuestras capacidades, nuestras inquietudes..., y contar con otros iguales para apoyarte sería un sueño.

Ademas de este blog, tengo el de http://diarioindependencia.blogspot.com/ en castellano, te invito a pasarte por allí. Los tuyos ya los tengo apuntados.

Blogsaludos

Solsticiu dijo...

Felicidaes pol premiu y gracies por teneme en cuenta.
Asi que tú facíes el programa del otru llau de la mar. Esi oyíalu yo tolos sábados (si nun recuerdo mal). Prestábame muncho.
Un saludu collaciu y a siguir p'alantre escribiendo, que fáeslo bien enforma.

Nel Morán dijo...

Gracies Solsticiu. La to llabor tamién ye enforma buena. Agora tócate escoyelos a tí y siguir p'alantre la bola. El premiu ye a l'amista bloguera y les ganes de facer, tócate a tí escoyelos.

Unknown dijo...

...muchas gracias Adivín, es todo un placer volver a recibir este premio...ummmm, ya son tres!, jejeje... en un par de días lo vuelvo a postear. Moltes gracies desde Catalunya...

Abraçades

Alloriando dijo...

Munches gracies collaciu pol premiu,recueyo'l guante y póngome a pensar eses siete coses ;)

Nel Morán dijo...

Chema, el currárselo y tener buen trato con los lectores es muy importante, y tú lo haces. Cuando vi que Jengibre me daba no uno sino dos premios, tú has sigo de los primeros que pasaron por mi cabeza. Es todo un gusto visitarte en tu blog.

Nel Morán dijo...

"Esti home allorió" llogramos traer los premios del castellán al asturianu, agora tócanos trabayar pa ser cada día meyores blogueros, que yá somos bonos. Prestóme dátelu porque una cosa que se valora muncho nos blogs ye l'amista bloguera ente la xente, y tú yes un exemplu d'ella nunos blogs que delles vegaes son un migayín zarraos. Disfrútalu.

Lluis de Turiellos dijo...

Pues munches gracies y norabona pol to premiu. Ultimamente nun gano pa sorpreses. A ver qué escurro nos prósimos díes... Saludos.

Nel Morán dijo...

Nun me queda qué dicite, Xanu. Apúntate tolo que-yos dixe a los anteriores. Sobre too eso de ser feliz cuando les coses vienen bien daes. Gracies por tar ehí.

Blogsaludos.

rapiega dijo...

Gracies, gracies, gracies.

Nel Morán dijo...

Nun hai de qué, nun hai de qué, nun hai de qué.