10 ago 2010

100 ENTRAES, UN AÑU DE BLOG Y UN DESCANSU

Cola de güei llégase a les 100 entraes nesti blog: 100 entraes n'asturianu, en lliteratura, n'amistá y en llucha. L'asturianu nun ye OFICIAL y eso amuesa que tamos gobernaos por intrasixentes que nun dulden en desfacer Asturies, la so cultura y la so llingua.

Tamién cumple 1 añu esti blog: 1 añu d'esperanza, d'imaxinación, de llingua y de vida. Dientro los gobernantes que tenemos, la nuesa rempuesta ta siendo chiquitina, por nun dicir nula. Caún paez tener la única razón, la única pureza na llucha, la única verdá. Lo que vamos llograr ye que seya la única llingua que desapaeza porque los sos falantes seyan fatos.

Y agora vien el descansu. Esti blog tornará n'ochobre, fecha na que dalguna sorpresuca vos va ablucar, o eso aspero. Mentanto y non, ORBAYU SECO ta ehí pa que lleáis microrrellatos de la que faigo'l parón obligáu pola mio enfermedá.

Y pa dispidime hasta ochobre, voi dexavos con una seición qu'entamó hai pocu. Sensaciones tornará na nueva dómina al blog y aspero que lo faiga pa bien.



PERDÓNAME POR ESISTIR



Perdóname por esistir, por ser, por creyer, por amar, por tar. Perdóname por lluchar por vivir de la que la muerte me faló; cuando tu necesitabes el to mugorientu amor; cuando’l silenciu fue p'afogame. Perdóname por tener l’hombru amigu, el fueu onde m’escalecer, el pan col que m’alimentar. Yá nun tornaré a ti. Viviré. Amaré. Caleyaré. Sedré.

7 comentarios:

Rayajos en el Aire dijo...

Hola :)

Muchas, muchas Felicidades!!! :)... y que sean 10000 más...jejeje. Ya se sabe que en todos los "estados" siempre hay gente que se pasa la cultura, la identidad de un pueblo por el forro de los "cataplines". No entiendo que el Catalán, vasco, Gallego sean considerados idiomas y no así el "bable", incluso hasta el Valenciano está reconocido como tal... supongo que como dices todo es cuestión de tiempo, (esperemos que sea sólo eso, jejeje)...

Cuidate mucho y vuelve con las pilas al máximo :)

Muchas felicidades!!!

"blogabrazos! :)

Lluis de Turiellos dijo...

Pues como yá comprobaríes, paga la pena afayase nel mundu de los blogues porque ye una de les poques islles de llibertá d'espresión que nos van quedando a los que nun queremos andar al rau de naide, nin con servilismos, nin con cainismos, escribiendo lo que nos venga en gana nel fondu y na forma... y, pa detrás, siempre hai dalguén al otru llau que va lleer lo qu'escribimos anque nun seya lo que-y guste a los "política y servilmente correcotos" o lo que dicten les "modes lliteraries". Asina que a garrar fuelgu y a tornar con ganes...
Blogsaludos.

Nel Morán dijo...

Hola Chema. Sabes que algunos se piensan en un imperio y desean que los demás les rindamos pleitesía. La pena es que esa gente no esta lejos, también está en Cataluña, País Vasco, Galicia, Asturias,... No hace falta estar en Madrid.

Intentare descansar y en octubre volver a verte en tu blog.

Blogsaludos

Nel Morán dijo...

Hola Xanu, aspero garrar fuelgu a esgaya. N'ochobre aspero alcontravos a toos nos sos blogs y entamar de nueves la llucha. L'enemigu ta dientro, non fuera, y ye'l peor que se pua imaxinar.

Blogsaludos

Alloriando dijo...

norabona por esti añu de trabayu tan bonu que mos disti y equí t'asperamos.
salú!

Nel Morán dijo...

Gracies Home, sabes que namái se ye a facelo tando vos ehí, lluchando mano a mano.

Blogsaludos

Anónimo dijo...

como siempre llego con retraso, pero no queería perderme tu primer cumpleblog.

¡¡¡¡¡MUCHAS FELICIDADES Y QUE CUMPLAS MUCHOS MÁS!!!!

Besitos de jengibre.