21 jul 2010

SENSACIONES

Güei entamo una seición nueva na que voi esnudar sentimientos, corazones, sabores,... Aspero que vos preste.

INVÉNTATE UN CIELU




Invéntate un cielu que me faiga escaecer la murnia qu’arrodia la mio vida; que me faiga besate un vuelta y otra; que la to carne se respingue cola de mio. Invéntate un cielu onde los tos afalagos me sorpriendan en llugares inimaxinables; que vibre xabaz dexándome dir al to sexu; que’l mio amor seya’l to amor. Invéntate un cielu que nun seya un infiernu nel que me somorguies cada día. Invéntame un cielu onde nun me pegues.

2 comentarios:

LLONXANA dijo...

Jo! me ha parecido precioso, más que sensaciones lo que ha conseguido este texto ha sido despertarme emociones. Ay si fuera posible inventar...

Un abrazo.

Nel Morán dijo...

Hola Llonxana. Préstame ver que dalgo llogró esta prosa a mediu camín del versu. Vamos ver si la que vien tamién te presta.

Blogsaludos