16 ago 2009

SECRETU ESTÁU


Llamáronme ayeri y güei diéronme la misión, asina lo gasten nes conseyeríes del gobiernu de Cordobello cuando tienen dalgo que facer ensin que la prensa investigue muncho. Esta vegada nun domino muncho del casu nin yo que se supón que voi poner les coses en claru nun tiempu record d’una selmana, o eso imaxinen ellos que voi facer. Nun me dexaron gorgutar nin un rispiu, aclariándome la realidá coles siguientes pallabres:
-Ficimos de ti un héroe. La prensa llamábate “Ventolín de los Criminales”. Agora tócate a ti devolvenos el favor. Nun mos cuntes películes de que necesites más información, apurrímoste tola que te podíemos dar.
-Señor Conseyeru, aspero qu’usté nun dulde de min nin un migayu. Si-y pido más información ye porque me fai falta pa descubrir a esa xente. Usté diz que son pirates que crucien la mar de Cordobello y qu’esfarrapen a tolos barcos del gobiernu, pero como voi dar con ellos si enxamás nun se faló d’ellos na prensa o nel so serviciu secretu. Ónde suelen atacar, cuánta xente son, cuála ye la forma qu’actuen…Son tantos furacos negros.
-Eso qu’usté quier saber ye Secretu Estáu y nun se me permite cunta-y nada. Namái puedo dici-y el chigre onde se supón qu’operen y al que tien de dir p’atopalos.
Nun albidraben lo testerón que yera, pero yo enxamás nun fui a camentar qu’ellos lo fueren más. Namái fui a llograr que me dixeren qu’intentaren garrar a los sos enllaces con un mensaxe cifráu falsu col sofitu d’un corréu que lo metió naquel chigre. Cola contraseña correuta y el llugar afayadizu nun fueron a pillalos. Torturaron al corréu una vuelta y otra naquella selmana ensin que nun se corrixere nunca y xixilaron el chigre nun moviéndose nin el gatu nél. Depués d’una selmana, asperaben que yo-yos ficiere’l milagru o entamaríen un toque queda que faería que la xente nun tuviere otra de falar. Nun detuvieren a los que trabayaben nel chigre pa que yo pudiere consiguir entrar naquel mureru y ser a aldovinar onde alcontrar aquella refugaya. Lo meyor ye beber güei pa entamar mañana, total ye perdifícil dar con ellos. Escaeceré per una nueche’l muertu que diba acabar cola mio bona fama.

No hay comentarios: