24 ago 2009

LES WALKIRIES


¿Ónde tán les walkiries que llucharon conmigo hai un cachín na parte trasera del chigre? Nun soi a alcordame de la so apariencia física, nin tampoco onde fueron tan escopetaes hai dalgunos minutucos. La verdá que nun hebio tiempu a esgaya pa ser a falar de nosotros, o eso me paez a min. Lo que nun remembro nin un rispiu ye onde me la espete pa que me doliere a espetaperru'l cuerpu ensin ser a aparar esi ruxe-rux que me fai nun escaecer tanta miseria. Pieguémela col coche hai unos meses y foi más suavino qu’esto. Si nun fuere por elles, nun sedría a arrecostinar con esta llaceria que nun me dexa descansar tranquilu. Eses qu’abren la puerta nun son les neñes d’enantes, aquelles taben muncho meyor qu’estes. Anque nun sedría a face-yos un feu a estes, tolo hai que dicir. Home, estes albídroles con barbes y bigote pero cualaquier tiempu ye bonu pa dar con una muyer con carnes pa coyer. Al nun ser que perdieres la chapeta, l'home acostuma decatase cuando ta delantre unes dames feches y dreches.
-Nun se si son a dicime a qu'hora’l día tamos, guapes rapaces.
-Guapes rapaces, vas cagate…
-Dexa que mos cortexe’l galan. Ten un migayín de consideranza col caballeru, nun esvaries ensin ascuchalu.
-Gracies rapaza, dios te lo pague.
-Nun sé si me lu pagara, pero’l mio amu tendría más aquello conmigo si llograre que me dixeres que ye lo qu'asocede.
Esta nueche de xuru qu’hai trabayu con estes dos, asina que voi cunta-yos tolo que seya quien a ello y tovía más, l'amu d’elles tien de quedar contentu pa qu’elles lo ten. Mialma qu’enxamás suañé facémelo con dos al mesmu tiempu. Nun perdamos el tiempu y entamemos a rellata-yos tolo que m’asocedió.
-Bones moces, equí onde me veis trabayo como deteutive priváu y de xemes en cuando faigo dalguna llabor pal gobiernu. Nun sé si me vieron na prensa, salgo too de siguío. Nun ye que faiga tanto, ye qu’ellos me paguen con artículos que me dan fama y depués poder cobrar a la xente rico los sos trabayos. Asina ye, nun hai más aquello. Pues aquel día llamáronme…

No hay comentarios: