15 jun 2012

ABRÍI LES VENTANES, QU’ENTRE L’AIRE


Hai xente que llimpia la basura pa embaxo les alfombres de casa. Otros nun faen más que camudala d’un llau a otru. N’Asturies escaecimos de mercar la escoba y la casa tenémosla un migayín gocha. Dengún tien la culpa, toos facemos lo que podemos en cuantes xubimos del chigre. A too esto, ¿qué ficimos en volviendo del chigre? Abúltame que bebimos muncho y agora tamos de resacona. ¡Vaya la que garramos ayeri!
L’executivu que nos gobierna anduvo a xampán. Alcordáronse qu’había de barrer pero vaciar botelles nun ye un trabayu fácil y dexáronlo meyor pa mañana, o pasao mañana, o la selmana que vien, o l’añu que vien, o la lexislatura que vien,…

La oposición protestó abondo de la que finaben con botelles de cosecheru mercaes a les comunidaes gobernaes por ellos. Anque bebieron dalgo de xampán del gobiernu de la que combayaben con él na importancia d’organizar turnos a la hora de meter la mano na caxa de perres pública. Traíen tal cogorza que dengún faló d’escobes.

IU taba faciendo referemdums coles sos bases sobre si beber xampán o cosecheru, eso sí, cuando llegue la prensa hai de sacar dalgunes botellines de sidra.
Nacionalistes/asturianistes van facer dalgunos congresos pa decidir si la escoba ye pa facer el tradiocional baille de la subsodicha o non. Les duldes vienen cuando falen de la pureza d’un canciu o otru: les engarradielles, zancaníes y emburriones namái aparaben pa beber un culín de sidra.

Al final naide merca la escoba, abre les ventanes pa que s’airee la casa Asturies y escobia la basura. Siguimos viviendo nuna cuevona ensin aire na que malpenes somos a respirar lo mugoriento y a pidir les subenciones pa dir tirando. Nadie nun nos pisa’l callu pa que seyamos a esconsonar, abrir les ventanes pa qu’entre la lluz y reconocer la nuesa casa enllena mierda. Nun sé cuánto tiempu sedremos a vivir ensin aire, pero paez ser qu’eso nun-y importa a naide.


La selmana que vien entamo'l mio periodu vacacional poro que namái espublizaré'l blog llunes y xueves. Tamién dicivos que Cordobello, un blog mui aquello torna a los sos principios y namái va asoleyar bloglliteratura y dalgunes pingarates de didáutica: Coses de Cordobello, Sensaciones y Nel Aula. Esta pequeñeñesísima incursión nel llau de la realidá fízome decatame que la irrealidá faeme más feliz y ye más sincera. Toi en dalgún proyeutu qu'otru pero d'eso vais enteravos cuando asoceda.

.

No hay comentarios: