L’actividá que plantego güei tien tres pegoyos fundamentales
nos que sofitase:
-El pallabreru de la natura: picu, llagu, ríu, cantil, islla…-Preposiciones de llugar y dalgunes de les sos contraiciones: al rodiu, nel, nuna, enriba, baxo…
-La perífrasis verbal TAR+XERUNDIU: Iyán ta xugando, toi blincando, tan nalando,…

Nuna segunda parte, tu enseñes el dibuxo y ellos tienen d’escribir
la fras. De xuru qu’equí hai delles posibilidaes d’escritura, convién mirales
toes y ver les que s’adauten al dibuxo. Neto a lo anterior, cada día vense dos
o tres dibuxos.
Agora vien el xuegu, ye cenciellu. De mano, tu prepares una
riestra de frases asemeyaes a les vistes en pedazos de papel. Separtes la clas
en grupos de tres. Un neñu de cada grupu vien al par de la to mesa. Amuéses-yos
un papel cola so fras y déxes-yos dos minutinos pa que seyan a pescanciala y
decidir cómo dibuxala. Tornen al so grupu y ,ensin falar un rispiu, entamen a
dibuxar la fras. El primer grupu qu’aldovine la fras correutamente lleva un
puntu. Faese tantes vegaes como papelos tengas preparaos y tantos díes como
xuzgues afayadizu. Covién nun pasase nin quedase curtios. Puen facese en díes
saltiaos.
Aspero que vos prestare, toi preparando más actividaes y
almítense suxerencies o necesidaes. El branu nun va aparar esta seición. Alón.
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