3 feb 2013

CREDU



Creo nel dineru, señor toupoderosu,
creador de bancos y grandes riqueces.
Creo na corrupción, la so gran fía,
señora de nós,
que fo concebida pol amatagamientu y la zorramplonería
de los partíos políticos.
Creo na prima de riesgu,
fecha pa que suframos los probes y
s’enriquezan tovía más los ricos.
Creo nos mercaos,
qu’esfaen y esgoncian
tolo que-yos peta.
Creo na ilesia,
que combaya con tolos anteriores
en beneficiu propiu.
Creo en tola aristocracia,
los reis y dictadores,
na vida de fartures de los ricos,
na xusticia pa los poderosos,
na grandeza de los avarientos,
na fe de les beates,
y la vida de los golfos,
amén.
 
 
Collacios, la enfermedá aconséyame un descansu de cuasi dos meses y a ella nun soi a desobedecela. Queden la entrada del martes coles que me despedir de vós momentaneamente. Tornaré de nueves n'abril. Hasta entós, alón.
Lleístes yá el cuentu ¿Sedrá en Zila?. ¡Qu'entá nun lo ficisteis! Tais pa que vos encierren. Corriendo. A lleelu.

La nuesa programación ta siendo:
-Tolos martes vienen les fasteres lliteraries y didáutiques: sensaciones, microrrellatos, nel aula y cuentos.


-Tolos vienres y domingos vengo yo, el virus Ye, coles mios caxigalines ablucantes y a veces ácides.


.

No hay comentarios: