Facer esti llibru de baldre préstame a esgaya porque avero a la llectura a xente que nun lo ta y conocen los blogs persones qu'enxamás los vieren. Escribir los 101 microrrellatos fue pa min tamién un retu porque aidóme a superar el derrame celebral que sufrí.
DIR P’ATRÁS
-¡Siarim euq!
Faló raro. Naide nun lo pescanció. Cuasi toos albidraron que'l golpe lu dexare un migayín alloriáu. Importantes científicos aportaron a estudialu. Los llingüistes axuntáronse na opinión de que falaba al revés y el restu cuntaron que’l rapaz diba pa neñín. El casu llogró fama mundial. La prensa enllenó’l pueblu y los turistes nun dexaben de llegar. Hebo quien dixo que, en cuentes de la piedrona filosofal, lo científicu yera nomala cuevona filosofal. Xente con munches perres pagó pa tirase pel furacón. Enxamás se volvió velos. El casu de Xuacu cuntóse como únicu. L’interés perdióse y la xente dexó de dir al pueblu. Namái que yo lo siguía visitando.
Un día topé a la güela llorando. De mano, nun atalanté la causa. D’esmenu, quedóme tou claro. Xuacu tenía dos díes y yera güérfanu. Nun había placenta onde’l mio collaciu descansare.
No hay comentarios:
Publicar un comentario