LES ILUSTRACIONES FÉXOLES UN COLLACIU, MIGUEL JIMÉNEZ JIMÉNEZ, GRAN PINTOR Y MEYOR PERSONA. PAGA LA PENA VISITAR EL SO BLOG ONDE ESPÓN LOS CUADROS QUE VA PINTANDO, http://desdemiventana-elwatio.blogspot.com/, PASÁI PER ENDE.
EL CAFÉ
Un día fixéme nuna moza que pidió agua con gas. De mano rime del so pidíu, pero depués decatéme la so fermosura. Escomencipié a saludala a los dos meses y al cuarto yá taba falando con ella. Col tiempu tresformóse na mio muyer.
Pali que pali, les mañanes ficiéronse tardes y el santuariu enllenóse de veceros. El mio primer trabayu llegó como periodista d’un rotativu llariegu. Al mes, ella emprimó a facelo nel hospital de la Seguridá Social. Darréu, casámonos y traximos a esti mundiu a tres neños, mentanto’l café facíamonos compaña y curiaba de los nuesos fíos.
Torné de nueves a les mañanes y a emplegar el mio tiempu n’escribir noveles prietes. Vi como me convertía nun escritor de Best Sellers afamáu y los camareros entamaron a tratame de señor Riquelme, por muncho que-yos dixere que nun me prestaba nin un rispiu. Vieno’l premiu Planeta y tar denomáu pal Nobel, y el don xuntóse al señor y al apellíu. La xente presumía de saludame y dicir que me conocíen enantes que los otros.
Agora la mio vida camudó un migayín, dexando tres d’ella la so calma. Esi café, al que-y dediqué parte de la mio vida, va zarrar les sos puertes. Unos apartamentos llucirán la so fechura tres la so muerte.
2 comentarios:
Me alegro de volver a leer los microrrelatos. Son muy buenos. Y gracias por publicar tambien las ilustraciones. Pretome verlas junto a los relatos. ¡Suerte!
Un abrazo
Gracias por estar ahí dando ánimos. Las ilustraciones son más guapas cada vez que las veo.
Blogsaludos
Publicar un comentario